det är för kallt

Varit en himla jobbig natt med väldigt lite sömn, känns som om jag kommer bli sjuk..
orkar inte va sjuk det är så himla tråkigt!!!

När jag beställde min älskade iphone sa dom att det skulle ta 3-4 veckor att få den levererad, idag har det gått fyra veckor så kommer det inte idag ska jag ha något tillbaka från telenor!
förstår inte hur det kan ta sån jävla tid, det börjar bli fett drygt att vänta på den!!

Idag ska jag ta det lugnt på dagen, träffa alex och jonas en stund.. kanske theja också?
senare ska jag hämta pappa på jobb sen kör han mig in i stan för mamma och jag ska shoppa vinterjacka, mössa och vantar till mig. kan verkligen behövas vintern har ju redan börjat, ASDRYGT!
Det är för kallt nu, man fryser ju bara man ska ut en liten sväng med hundarna.. jobbigt ju, :(

På torsdag fyller Theja 19 år, gratulerar babe!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0