life is a bitch

hade dm match idag mot röke, spelade lika.. orättvisst, dock bra spelat tjejer!!
innan matchen jobbade jag och träffade jonne o alex en stund, en väldigt trevlig pratstund hade vi.. efter det hämtade underbara sara upp mig och vi satt och prata lite träffade även p o kim en pytteliten stund, sen fick jag hemsk huvudvärk, vilket ledde till migrän.. tryckte i mig massa piller och hoppades på att det skulle gå över om jag sov en stund, det gjorde det inte .. men det blev mycket bättre efter alla pillerna iaf :)


nu sitter jag hos theja och myser och bara inte har ngt liv alls mitt i natten, men allt är roligt med världens bästa vän.. tack för allt du står ut med hos mig, tack för allt du säger till mig.. tack för att du gör mitt liv värt att leva!
i love you babe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0