the worst part is that I still dream about you, I will never forget you!

ibland suger livet och det gör mitt just nu!

Igår jobbade jag HELA dagen på valet, det va drygt ibland och faktiskt trevligt ibland..
det fick ändå hyffsat fort för oss att räkna igenom alla rösterna.. men det va många soffliggare på vårt distrikt inte bra det du!!
idag har jag varit och handlat med älskade farmor och farfar, efter det bjöd farmor på fika och vi satt och snackade en stund.. nu är jag hemma och snart blir det sjukhuset och ta andra kuren sprutor... jag tycker verkligen det är hemskt, jag hatar sprutor och nu ska jag ta det varje vecka.. hoppas verkligen allt blir bättre när denna behandlingen är klar.. annars har jag verkligen lidit i onödan! 
puss på skinkorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0