varför släpper jag inte dig?

- du är ett svin, att jag ens kallat dig en vän!

Igår efter min träning träffade jag Theja en stund för att försöka få henne på bra humör, hon har blivit en sjukling!! OGILLA, krya på dig babe!!

snart ska jag hämta sara på hennes skola och sen ska vi på lite ärende , sen ska jag hem och pyssla med lite saker och ikväll blir det middag hos Kim.. Efteråt vet jag inte vad jag ska göra, kanske CUBA CAFÉ med min älskade syster, eller så blir det att bara ta det lugnt..

Och på söndag är det seriepremiär mot stanstad, tagga töser!!
Nu är det dags att KÖTTA i serien!! 13.30 på IP!



det korset får mig att minnas allt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hörru, ta och släpp den där snubben! Han är verkligen inte värd dig!

Vet inte vad som hänt men förstår att du känner sig sviken på många sätt. Men du är ung, vacker och verkar smart. Lek lite, gå ut och få random bekräftelse. Du är värd mer än att vara ledsen!

2010-09-25 @ 00:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0